Postări populare

vineri, 29 iunie 2012

JOJO, nostalgica dupa anii de liceu

Jojo (Catalina Grama) :"Anii mei de liceu n-au fost la Spiru. Nici la Mihai Viteazu’ (L). Sau Lazar. Sau Cantemir. Nici macar Cosbuc. Cred ca am terminat de enumerat locurile care ni se pareau super-cool in perioada respectiva. Am terminat in schimb Liceul Economic nr 2, Nicolae Kretzulescu. Unul dintre cele mai bune pe atunci. Clasa? Finante-contabilitate intensiv engleza…:) Zambesc pentru ca partea “intensiva” avea legatura tot cu termeni economici, de specialitate. Am mers acolo pentru ca am citit inainte de examenul de admitere un roman de dragoste. “Stelele stralucesc aproape”. In poveste, eroina ajungea sa aiba un succes teribil in domeniul imobiliar… si se indragostea de barbatul perfect! Asa m-am hotarat sa devin “femeie de afaceri” si am invatat pe rupte ca sa intru intr-una dintre cele mai bune clase ale liceului economic nr 2. Tata mi-a spus sa merg la Cosbuc sau la un alt liceu cu profil umanist… Eu, nu si nu! Si… uite asa m-am trezit eu printre cei mai buni dintre cei mai buni viitori economisti ai tarii, avand inclinatie zero catre stiintele exacte."

SURSA: http://www.catalinagrama.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu