Postări populare

vineri, 24 august 2012

ZVON !!! Gabriela Cristea va prezenta sezonul 7 Mireasa pentru fiul meu



Timp de aproape 5 sezoane, Gabriela Cristea a prezentat emisiunea Nora pentru mama ( Mireasa pentru fiul meu). Plecarea ei ne-a  intristat, dar am urmarit-o in continuare la emisiunea "Draga mea, prietena". 
Din 3 septembrie, "Draga mea , prietena" revine pe micile ecrane , dar nu cu Gabriela Cristea ca prezentatoare, ci cu  Paula Chirila si Cristina Cioran.
Ne pregatesc organizatorii MPFM o surpriza ? Ce credeti ? Gabriela Cristea se intoarce la show-ul care a consacrat-o?

Mai multe aflati aici http://dragameaprietena.kanald.ro/Stiri/Cristina-Cioran-Paula-Chirila-prezinta-emisiunea-Draga-mea-prietena-Kanal/

PS : Zvonul nu este confirmat sau infirmat de Gabriela Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu