Postări populare

marți, 17 iulie 2012

Carmen Harra:"am vorbit superb de romani in cartile mele si in toate emisiunile din America la care particip de anii de zile"


Carmen Harra: "Repet eu nu am acuzat tiganii din ferentari si am vorbit superb de romani in cartile mele si in toate emisiunile din America la care particip de anii de zile. Eu sint cetatean American de 20 de ani iar limba romana nu pot sa o folosesc aici unde se vorbeste engleza. Afirmatia mea a fost scoasa din context ca sa ma puna intr-o lumina negativa si sa instigheze o natie impotriva mea. Partea de emisiune care demonstreaza vorbele mele asta a fost omisa cu buna intentie ca sa se cultive ura si dusmania intre oameni. Mindria mea,demnitatea mea, munca mea au fost aruncate la gunoi. Imi pare rau dar eu nu pot sa toletez asa ceva mai ales vazind ca asta devine o practica in media.Chiar daca eu traiesc departe nu pot sa vad ce se intimpla in tara in care m-am nascut. Eu sint un om curajos si nu mi-e frica decit de Dumnezeu.Traiesc intr-o tara unde ai voie sa spui ce gindesti.
Eu am raspuns cu revolta cind am fost comparata cu tigancile din Ferentari care ghicesc "Nu ma compar cu tiganii din Ferentari "se refera la comparatia intre mine si Ciresica.
DEVIDE IT IMPERA se practica cu success si vad cu tristete ca inca functioneaza 
Romani insa sint oameni destepti care nu cumpara prostia, incultura si s-au saturat sa fie manipulati si instigati unii contra altora.
Mesajul mea pentru romani este in cartea mea :Unitatea Fiintei cumparata de la americani de editura "Adevarul Divin" 
UN OM NU SE DEFINESTE PRINTR-UN EPISOD DE VIATA CI PRIN TOTALITATEA FAPTELOR SALE. Inainte de a acuza trebuie sa ne uitam in OGLINDA (OPROPO DE EMISIUNEA mentionata) si sa ne gindim la consecinta faptelor noatre. Eu stiu ca TIMPUL (singurul cont bancar pe care il avem) este in favoarea adevarului ,ca nu am trait dejeaba si ca pentru tot ce facem rau platim insutit. Este divin sa ierti si este divin sa-ti ceri iertare iar eu Carmen Harra imi cer iertare daca v-am suparat cu prezenta mea cu gindurile mele, cu viata pe care o am in America si cu viziunile mele despre viitor . Repet Timpul este de partea mea.
Va iubesc si multumesc pentru atentie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu