Postări populare

miercuri, 7 noiembrie 2012

Gabriela Cristea:"cum ati reactiona dacă într-o dimineața va deschideti contul de FB si găsit mesajul postat de Dvs pe contul meu de FB (a murit soțul tau sau încă nu)"


Lumea este rea. Gabriela a trait pe propria piele ceva de neimaginat.


Gabriela Cristea:"@Simona Pasla; stimata doamna, atunci cand am citit mesajul Dvs am crezut ca nu vad bine. Atâta lipsa de tact si consideratie cu greu am întâlnit. Nu stiu dacă aveți un partener de viața sau nu, deși in fotografia de profil sunteți alături de un domn, dar vreu sa incercati un exercitiu imaginar: cum ati reactiona dacă într-o dimineața va deschideti contul de FB si găsit mesajul postat de Dvs pe contul meu de FB (a murit soțul tau sau încă nu). Urmare a acestei situații mă vad nevoită sa va scot din lista mea de prieteni."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu