Postări populare

marți, 9 aprilie 2013

Oana Roman are un iubit secret


Moderatoarea emisiunii " Drept la tinta " de la Kanal D iubeste si este iubita. Cine este fericitul ? ...

Sursa: facebook Oana Roman


Oana Roman:"De cand am spus ca am o relatie si ca iubesc si sunt iubita , au inceput o groaza de intrebari din partea multora , mai ales jurnalisti , in legatura cu persoana care a intrat atat de frumos in viata mea. S au gasit chiar persoane care sustin ca de fapt el nu exista pentru ca nu a aparut public nicaieri pana acum. Va asigur ca nici nu va aparea prea curand. Nu imi doresc sa comentez niici sa expun public aceasta relatie pentru ca am asteptat prea multi ani sa mi se intample si vreau ca viata mea privata sa ramana privata. Chiar daca poate intr o zi vor aparea poze de paparazzi cu noi, eu nu voi comenta public si nici unul din noi nu va dori sa comenteze. Cred ca am dreptul sa mi fie respectata viata privata . Multumesc anticipat."


PS: In ultima perioada, abdi.ro , user camilressu , fura tot ce scriu eu pe blog. Tot ce au pe site este plagiat. Rusine !!!! Opriti-va!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu