Postări populare

vineri, 20 iulie 2012

Dan Cruceru: "M-am indragostit vara !"



Dan Cruceru :" Da, chiar aşa. Povestea noastră de iubire a început vara. Atunci ne-am intersectat privirile şi au apărut primii fluturaşi. N-am îndrăznit prea multe. Nici eu, nici ea. Doar am dansat, am râs, ne-am simţit bine alături de gaşca cu care venisem la mare, cunoştinţe comune.
Ceva mai târziu, spre toamnă, i-am dat un telefon. Apoi, au urmat mai multe telefoane şi câteva întâlniri.
Şi tot aşa povestea a continuat şi, acum, suntem, deja, căsătoriţi de trei ani şi avem o fetiţă împreună.
Deci aş putea spune că vara m-am îndrăgostit pentru totdeauna. Şi, cu povestea mea, m-aş putea înscrie la concursul organizat pe site-ul acasatv.ro şi să câştig o super vacanţă la Lisabona. Eu sunt, însă, de-al casei, aşa că n-am voie să mă înscriu în competiţie..
Că veni vorba! Voi când v-aţi îndrăgostit pentru totdeauna?"

Sursa:www.dancruceru.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu