Postări populare

joi, 13 decembrie 2012

Jojo:"Informaţia privind divorţul dintre mine şi Ionuţ este adevărată"

Casnicia Catalinei Grama (Jojo) s-a destramat.
Jojo:"Informaţia privind divorţul dintre mine şi Ionuţ este adevărată. Ceea ce trebuie să adaug este că despărţirea dintre noi a avut loc în urmă cu mai mult timp.

Decizia de a nu face publice informaţiile privind divorţul am luat-o împreună, pentru a ne proteja viaţa privată şi copilul. 

Respectul şi prietenia mea pentru Ionuţ mă obligă să fac această menţiune astăzi, pentru a p
une capăt tuturor speculaţiilor referitoare la acest subiect.

Respectul şi prietenia mea pentru voi, prietenii mei, m-au determinat să aduc aceste clarificări.

Nu voi mai face nicio altă declarație despre acest subiect pentru că vreau sa-mi protejez atât copilul, cât și pe tatăl lui."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu