Postări populare

joi, 27 decembrie 2012

Julie Mayaya, Vocea Romaniei




Julie:"Dragii mei.... Multumesc, Multumesc, Multumesc, Multumesc, Multumesc !!!!
Ati reusit sa ma aduceti pana in finala... Eu inca sunt in stare de soc... Inca nu sunt constienta de tot ceea ce mi se intampla... Cred ca abia peste cativa ani, cand am sa ma uit la pozele pe care le-am facut in perioada asta extraordinara din viata mea si imi voi aminti cu multa placere de toate emotiile, de toate bucuri
ile, tristetile si persoanele deosebite cu care am avut onoarea sa interactionez, de toate mesajele voastre de incurajare, de toate gandurile voastre bune, de toate momentele tensionate, de bucuria pe care am simt atunci cand s-au intors cele 4 scaune, de sentimentele de speranta si increde pe care le-am simtit atunci cand l-am ales ca si antrenor pe Horia Brenciu, de emotia si motivatia pe care le-am simtit atunci cand Pavel Bartos a anuntat ca sunt preferata publicului, si lista ar putea continua cu mult prea multe ca sa incapa intr-o postare pe FaceBook... Abia atunci, peste ani, am sa realizez amploarea acestor momente in viata mea... Multumesc familie mele care m-a sustinut din public la fiecare live, pritenilor mei care mi-au ridicat moralul de fiecare data cand ma simteam coplesita de oboseala, stres si emotii, voua pentru gandurile de bine si tuturor sustinatorilor mei, fie ca m-au sustinut cu un singur "bafta", fie ca m-au votat!!!! Din nou: Multumesc, Multumesc, Multumesc, Multumesc !!! Am ajuns in finala, si asta datorita antrenorului meu care a avut incredere in mine si datorita voturilor voastre !!! Ma bazez pe voi in continuare... Promit sa fac tot ce-mi sta in putere sa nu va dezamagesc !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu