Postări populare

luni, 31 decembrie 2012

Mara Banica:"pupati - va sub vasc ca fraierii, ca oricum nu se implineste, e vrajeala."


Mesaj de la Mara Banica in prag de An Nou.


Mara Banica:"Mi a placut 2012. A fost cu de toate. Am ras, am plans, am glumit, am (mai tipat), am iubit, am suferit, am trait frumos. Va doresc un 2013 la fel de bun ca cel care a trecut. E un proverb evreiesc asta, acelasi lucru v am urat si anul trecut. 

In felul meu, va iubesc si va multumesc celor care m ati sustinut, m ati apreciat, m ati incurajat si m ati rasplatit cu dragostea voastra. Poate n am reusit sa va ofer inapoi ce mi dati voi in fiecare zi, dar de fiecare data cand am avut vreme, am stat de vorba aici. Deopotriva, multumesc si celor care nu ma suportati, asta ma face sa merg inainte, doar ca sa va bagati voi unghia in gat! :). Un An Nou cu multa dragoste tuturor, nu va feriti niciodata de cuvinte, de trairi si de sentimentele voastre. 

In rest, petrecere frumoasa, lenjerie rosie, mancati peste si pupati va sub vasc ca fraierii, ca oricum nu se implineste, e vrajeala."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu