Postări populare

vineri, 3 august 2012

Andreea Ibacka:"M-am plictisit de ceea ce aveam acasa… "



Andreea Ibacka:"Probabil nu sunt cea mai statornica persoana. Caut mereu ceva mai bun, incerc sa evoluez putin cate putin, sunt o fire critica si perfectionista si nu poti sa ma multumesti usor.
Asa ca dupa cativa ani s-a intamplat previzibilul. M-am plictisit de ceea ce aveam acasa… Sau pur si simplu n-am mai fost multumita.
Am simtit nevoia de o schimbare, am vrut altceva si nu m-am lasat pana nu am gasit.
Acum ne petrecem aproape toate serile impreuna. De obicei fara sa ne deranjeze altcineva. Uneori chiar si cu lumina stinsa…
Cum e?
E cool, modern, inteligent, aratos si fierbinte. Iar impreuna facem numai lucruri HOT, pentru ca suntem o echipa de vis.
V-ati prins, nu-i asa?
E vorba de noul meu aragaz de la Electrolux. Ii zice EKG51301OX si stie sa faca de toate.
Sau… la ce v-ati gandit?
Si pentru ca e vara, va recomand o portie de ardei copti. La foc mediu. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu