Postări populare

sâmbătă, 18 august 2012

Povestea de viata a Emmei Zeicescu


Indragita prezentatoare TV, Emma Zeicescu, a trecut prin multe in viata. Pe blogul sau personal ( http://emmazeicescu.wordpress.com) a impartasit cateva din experientele traite de ea.

Emma Zeicescu:"Pe la 16-17 ani, avocatul de divorţ al părinţilor mei m-a întrebat din scurt cu cine vreau să rămân. Nu cred că-mi pregătisem un răspuns, deşi ştiam ce-mi doream. Mai aveam un an şi ceva de stat acasă şi nu voiam schimbări. „Vreau să rămân cu fratele meu”, i-am spus avocatei de divorţ, ştiind că de fapt spuneam că vreau să rămân în casa în care am crescut.
Aveam 25 de ani când a murit mama, după doi ani de luptă cu cancerul. În ultima noapte eram la spital în aceeaşi configuraţie dintotdeauna: ea, care deja nu ne mai auzea şi nu ne mai răspundea, fratele meu şi tata, fără de care n-am fi reuşit niciodată să gestionăm ce se întâmpla."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu