Postări populare

duminică, 19 august 2012

Ioana Maria Moldovan:"rochia de mireasa am imbracat-o pana acum nu o data ci chiar de doua ori"


Orice femeie isi doreste sa fie mireasa, Ioana Maria Moldovan face o exceptie.

Ioana Maria Moldovan:"…am imbracat-o pana acum nu o data ci chiar de doua ori. Evident totul s-a intamplat in cadrul unor filmari pentru Acasa! ;) Recunosc ca m-am simtit bine in rolul miresei, dar cu toate astea nu ma grabesc sa imbrac rochia si in viata privata. Nu am visat nicioadata la acest moment. Tin minte ca in adolescenta multe dintre prietenele mele isi imaginau cum va arata nunta lor si visau cu ochii deschisi la acel moment, eu in schimb nu, pentru mine nu e o prioritate. Cu siguranta intr-o zi ma voi casatori, dar nu in rochie de mireasa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu