Postări populare

sâmbătă, 18 august 2012

Mircea N Stoian :"incepand cu 1 septembrie cer pentru fiecare aparitie 2500 euro net"


Mircea N Stoian a hotarat sa apara la TV numai daca e platit.

Mircea N Stoian:"dragii mei realizatori de emisiuni tabloide, hard sau soft In urma unor analize detaliate (transaminaze intelectuale, EKG spiritual, etc ) am ajuns la concluzia ca nu e bine sa te duci moca pe la emisiuni ( asa cum am facut si eu si altii, pana acum) sa le faci audienta. ei iau bani din publicitate si din SMS/uri, tu iei praf si pulbere Cunoscand piate preturilor la invitati am stabilit ca incepan
d cu 1 septembrie sa cer pentru fiecare aparitie 2500 euro net. CINE VREA SA DEA BINE, CINE NU, BUCURIE MULTA. Am decarat ca ies din lumea pseudo mondena, o fac. Ca sa reintru trebuie prima de instalare. Mare. Cine are bani sa dea, da, cine nu se uita la vecini cum fac audienta. Mie imi e indiferent. Cine crede ca poporul nu e interesat de ce scapa bucal subsemnatul sa dea search pe google, Sa cantareasca si sa traga concluzii. Va pup pe factura de telefon. In presa scrisa dau gratis totul. Mai bine zis, scriu aici si preiau ei, ca au invatat drumul." (SURSA facebook)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu