Postări populare

marți, 7 august 2012

Bianca Dragusanu:" Anunt,oficial ca sunt singura"

Bianca Dragusanu confirma despartirea de Adrian Cristea.

Bianca Dragusanu:        "Sunt o persoana cu sentimente,inainte de a fi o persoana publica,pe care presa se grabeste s-o cupleze la 2sapt de la iesirea dintr-o rel semnificativa,care a durat aprox 3ani si a presupus multa implicare si responsabilizare din partea mea.Inteleg ca in calitate de persoana publica,viata mea intreseaza,inteleg ca picanteriile intreseaza mai mult decat intamplarile si sentimentele mele reale,dar i
n situatia de fata consider ca ar trebui sa existe o limita umana,in ceea ce priveste speculatiile 'amoroase' din viata mea,pt ca sunt si om si,in calitatea mea de om,situatia mea este departe de a fi una de amoruri si indragosteli...si ca orice om,ma vad cu prieteni,cunostiinte ,iau masa sau ma plimb.Gasesc inspaimantator faptul ca de acum incolo,orice barbat care va fi vazut in preajma mea este un posibil iubit sau amant secret.Am dreptul ca orice om,sa am prieteni,cunostiinte,sa conversez,sa ma aflu in preajma oamenilor. Anunt,oficial ca sunt singura,incerc sa fac fata cu demnitate unei situatii dificile,mi s-au oferit cele mai importante proiecte din cariera mea,carora le aloc tot timpul meu,mizele din viata mea profesionala sunt mai mari ca oricand,asadar,tot ceea ce ma intreseaza in momentul de fata este sa fiu la inaltimea proiectelor in care m-am angajat.Va multumesc pt atentia acordata"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu