Postări populare

sâmbătă, 11 august 2012

Oana Roman este dezamagita, prietenii au tradat-o

Prieteni adevarati nu exista. Oana Roman a simtit acest lucru pe propria piele.

Oana Roman:"Imi doresc sa am parte de sanatate si implinire intr o masura comparabila cu cantitatea de prieteni care m au tradat si carora le am facut numai bine, cu cantitatea de jigniri si injuraturi si rautate pe care o primesc de atatia ani , din partea unor oameni care nu ma cunosc si pe care nu i am deranjat vreodata cu nimic! E atat de usor sa arunci cu noroi in cineva despre care ai pareri preconceput
e si superficiale! Norocul meu e cam am prieteni buni si frumosi si merg pe drumul meu inainte. satisfactia mea e ca in acest spatiu unde scriu aici pe facebook , proportia celor care vorbesc frumos si din suflet si cu bun simt, e infinit mai mare decat a celor care varsa rautati si jigniri! Sunt norocoasa pana la urma si va multumesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu